Obchodní podmínky pro poskytování korektorských služeb a výuky českého jazyka
Provozovatel: Mgr. Renáta Malá
Chelčického 747, 280 02 Kolín
IČO: 21851778
E-mail: krotitelkatextu@gmail.com
Webové stránky: www.krotitelkatextu.cz
ÚVODNÍ USTANOVENÍ Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi poskytovatelem služeb Renátou Malou (dále jen „poskytovatel“) a objednatelem služeb (dále jen „klient“) prostřednictvím webového rozhraní www.krotitelkatextu.cz. Odesláním objednávky klient potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
POSKYTNUTÍ SLUŽEB Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout zakázku z důvodu pracovní zaneprázdněnosti či dovolené. O této skutečnosti bude klient informován bez zbytečného odkladu při prvním kontaktu.
OBJEDNÁVKA SLUŽBY A PLATBA Nákup služeb probíhá na základě e-mailové dohody mezi poskytovatelem a klientem. Cena zakázky bude vždy předem kalkulována a potvrzena e-mailem. Klient provede úhradu nejpozději do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud není dohodnuto jinak.
Platbu lze uskutečnit pouze bezhotovostním převodem na bankovní účet poskytovatele. Pokyny k platbě obdrží klient e-mailem. Služby jsou zpravidla poskytovány až po uhrazení celé částky, výjimku tvoří fakturace na IČO, u které lze sjednat splatnost po dodání služby.
CENY SLUŽEB Na webovém rozhraní jsou uvedeny orientační ceny služeb. Konečná cena je vždy kalkulována na základě konkrétní zakázky a její rozsah a potvrzena klientovi e-mailem.
-
Korektury textu jsou kalkulovány na počet normostran (1 normostrana = 1 800 znaků včetně mezer).
Žádné další poplatky (např. doprava) nejsou účtovány.
DODÁNÍ SLUŽBY Přesný termín dodání je uveden při každé objednávce. Pokud dojde ke změně termínu, bude klient informován ještě před potvrzením zakázky. Termín se počítá od data připsání platby na účet poskytovatele.
Hotová služba je doručována e-mailem, a to nejčastěji ve formátu .doc nebo PDF, případně dle dohody.
REKLAMACE V případě nespokojenosti má klient právo do 30 dnů od poskytnutí služby vyžádat si reklamační formulář e-mailem. Reklamace bude vyřízena individuálně. U zakázek do 100 normostran je obecná tolerance 10 chyb, které může korektor přehlédnout.
Reklamace se nevztahuje na subjektivní hodnocení, ale na prokazatelné jazykové nedostatky.
OCHRANA ÚDAJŮ A DŮVĚRNOST Poskytovatel se zavazuje, že e-mailová adresa, telefonní číslo a žádné části textu nebudou bez souhlasu klienta poskytnuty třetí straně.
S osobními údaji klienta je nakládáno v souladu s platnou legislativou EU a ČR (GDPR).